ترتیب ارتقا ساختما ها و نیروها برای کلن وار

حتما وقتی که شما در جنگ کلن ها شکست می خورید و نمی توانید از حریف امتیازی کسب کنید ، به این فکر افتاده اید که اشکال دهکده من چیست ؟ یا چرا در حمله شکست می خورم ؟ و یا اینکه کدام نیرو ها را تقویت کنم که از پس حریف بربیایم ! در این مطلب ما به شما اولویت های ارتقاء ساختمان ها و نیروها را آموزش می دهیم و به شما می گوییم که چه باید کرد که در جنگ ها موفق باشیم و کدام ساختمان ها و نیرو ها را به ترتیب در هر تاون هال یی ارتقاء و تقویت کنیم و شما را از سردرگمی نجات دهیم ، پس در ادامه مطلب این آموزش را مطالعه نمایید ...

اولویت ارتقاء در جنگ کلن ها

اولویت ارتقا در ابتدای کار

لابراتور ، اسپل ساز و اسپل ساز سیاه

همه ما به خوبی می دانیم که اولویت ارتقا این سه اهمیت دارد شما باید در اولین قسمت از آپگرید سربازهای خود را به حداکثر موجود برسانید یعنی لابراتور را تا جایی که تاون هال مان اجازه می دهد ، ماکسیموم کنیم و ارتقاء دهیم و نیز با ارتقا اسپل سازها به راحتی در حملات از تمامی اسپلها استفاده نمایید و داشتن یک اسپل بیشتر کاملا می تواند سرنوشت حملات مان را تغییر دهد و از یک باخت ،
پیروزی بسازیم !

ارتقا قهرمانان به سطح پنج (تاون هال 7 تا 9)

چه کسی این نیروها را دوست ندارد ؟ نیروهایی که هم برای وار و هم اتک های معمولی کارساز و موثرند پس حتما توجه داشته باشید آرچر کویین را در اولین موقعیت تاون هال نه به سطح 5 برسانید و نیز در تاون هال هفت کینگ بربر را به سطح 5 برسانید تا بتوانید از قدرت قهرمانانه آن استفاده کنید .

آرمی کمپ

با سربازان بیشتر شما نیز قوی خواهید شد در نتیجه آرمی کمپ ها را نیز در اولویت قرار دهید.

کلن کسل

کلن کسل یکی از قویترین ساختمان های دفاعی در دهکده شما می باشد ، شما می توانید با ارتقا آن ظرفیت دریافت نیروی خود را زیاد کنید و همچنین با ارتقا کلن کسل می توانید سربازهای قویتری که خودتان نمی توانید از آن استفاده کنید را دریافت نمایید و در وارها استفاده کنید.

قهرمانان


قهرمانان خود را پس از اینکه ساختمانهای دفاعی شما به حد ماکسیمم رسیدند ارتقا دهید چون ارتقا آنها کار بسیار طولانی مدت و زمان بر است . هر زمانی که می توانید آنها را ارتقا دهید تا کارگرهای شما بیکار نشوند مهم این است که هر کدام را که دوست دارید و مایلید  ارتقا دهید

ارتقاء دیوارها

شما که نباید حتما همه دیوارهای خود را به حداکثر برسانید! چون کاری سخت و خسته کننده است پس دیوارهای جدیدی که به شما داده میشوند را با قرار دادن در کنار دیوارهای قبلی بگذارید و به یاد داشته باشید که هر زمانی که می توانید دیوارهای خود را مقداری ارتقا دهید و دیوارهای خود را به اندازه ایی ارتقا دهید که با یک والبریکر منفجر نشوند و دیوارهای قسمت های خارجی دهکده را در اولویت ارتقاء خود قرار دهید.

ساختن ایر دیفنس های جدید و جاینت بمب ها

ساختن ایر دیفنس در تاون هال ها هشت و نه الزامی است باید با ارتقاء آنها به سطح دیگر ایردیفنس ها برسانید و دیگر نگرانی حملات با دراگون نباشید زیرا ایر دیفنس ها به خوبی از دهکده مراقبت می کنند همچنین جاینت بمب ها را نیز در تمام تاون هال ها به حداکثر ارتقا دهید و از حملات با هوگ رایدرها دهکده را محافظت کنید.

ساختمان های معمولی

بازی کلش آف کلنز فقط حمله و دفاع نیست و همه ساختمان های غیر دفاعی هم نقش مهمی در بازی دارند در ابتدای کار مته های اکسیر سیاه را ارتقاء دهید که تولید کم آنها دیوانه کننده است با ارتقاء آن می توانید نیروهای قوی در دارک باراکس بسازید.

در اینحال ارتقاء باراکس ها هم اهمیت دارد و می توانید در تاون هال 7 اژدها و در تاون هال 9 لاوا هوند را آزاد کنید که چه در جنگ کلن ها و چه در حملات فارمینگ اهمیت دارند و استراتژی های مختلفی از حمله را بکار گیرید.پس از آن شما می توانید مخازن و کالکتور های خود را ارتقاء دهید.

تله ها

شما تله های خود را ارتقا دهید چرا که هزینه بالایی ندارند و زمان طولانی برای ساخت و یا ارتقا آن هم نیست.

ارتقا ساختمان های دفاعی جدید

ساختمان های دفاعی جدیدی که بازی به شما می دهد  را به سطح ساختمان های دفاعی قبلی تان برسانید و در این بین تله های خود را نیز ارتقا دهید.

ماکسیمم کردن دیوار ها و ساختمان های دفاعی

این بستگی به غارتی که می کنید دارد ؛ اگر می خواهید در جنگ های خود حریف را سه ستاره کنید ، پس باید در اولویت نیروهایتان را در حالت ارتقاء قرار دهید  و هنگامی که شما در حال ارتقاء نیروها هستید ، دیوارهایتان را ارتقاء دهید با طلایی که کسب می کنید.

اگر می خواهید ساختمان های دفاعی خود را ارتقاء دهید ، بنابراین این کار را باید قبل از ماکسیمم کردن نیروهایتان انجام دهید ، مزیتی که ارتقاء دیوارها دارد این است که زمان ساخت آن کم است البته اگر شما بر روی ارتقاء نیروهایتان تمرکز کنید ، کارتان ساده تر خواهد شد برای ارتقاء ساختمانهای دفاعیتان.

 ارتقا ساختمان های دفاعی

برای بدست آوردن بهترین نتایج در جنگ کلن ها ارتقاء ساختمانهای زیر را به ترتیب توصیه می کنم :
Air Defenses : بهترین ساختمان دفاعی برای مقابله با حملات هوایی دشمن ایر دیفنس ها هستند تا آخرین مقدار ارتقا دهید.
Hidden Teslas : تسلا دشمن شماره یک پکا ها هستند و خسارتی 4 برابر می زنند و می توان گفت یکی از قویترین دفاعیاته که میتوان با عنوان تله نیز از آنها یاد کرد از آنجایی که خیلی ها علاقه خاصی به حمله با GoWiPe دارند هیدن تسلا می تواند نقشه های آنها را خراب کند به همین دلیل در رتبه دوم لیست من قرار دارد.
Archer Towers/Wizard Towers/Cannons: شما باید سه عنوان را ارتقا دهید ولی بهتره اول از همه آرچر تاور بعد ویزارد تاور و در آخر نیز کنون ها را ارتقا دهید.
X-Bows /Inferno Towers: همیشه در آخر کار این ساختمان را ارتقا دهید زیرا وزن دهکده شما را بالا می برند و دشمنان سختی با شما روبرو خواهند شد.
Mortars: اگر چه مورتارها در دفاع عادی بهترین گزینه برای دفاع هستند ولی در وار می توان گفت بدترین مورد برای ارتقا محسوب میشوند.

ارتقاء نیروها

با فرض اینکه در تاون هال قبلی خود نیروهای خود را به حداکثر ارتقاء داده اید ، در تاون هال های مختلف ترتیب ارتقاء نیروها را به ترتیب فوق پیشنهاد می دهم :( از چپ به راست )

ارتقاء سرباز ها ی پیشنهادی برای جنگ کلن ها است و شما می توانید بعد از آن نیروهای دلخواه خود را ارتقا دهید.


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آموزش ها ، کلن وار ، ،
برچسبها:

تاريخ : جمعه 27 شهريور 1394برچسب:برد,کلن وار,وار,پیروزی,ترتیب ارتقا,ترکیبوار,دفاعوار,اتک وار,حمله وار,اموزش وار, | 15:3 | نویسنده : مدیریت (P) |

.: طــراح قــالــب : مــاجــد داغــری :.